Forum Racing Team Polska Strona Główna Racing Team Polska
TEAM w grze TOCA RACE DRIVER 2
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Opisy trudnych zakrętów: A1-Ring GP zakręt nr 3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Racing Team Polska Strona Główna -> Nauka Jazdy (Apprenticeship Rides)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Teliss
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świnoujście

PostWysłany: Wto 18:32, 30 Sty 2007    Temat postu: Opisy trudnych zakrętów: A1-Ring GP zakręt nr 3

Zakręt nr 3 na torze A1-Ring GP:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zakręt sprawia problem ponieważ nie jest on płaski co przedstawia 2gi
screen. Najważniejsze, aby go pokonać jak najszybciej, jest naciśnięcie gazu w odpowiednim miejscu. Jednak zanim do tego dojdziemy przejdźmy do hamowania. Szukałem go długo, i stwierdziłem że miejsce hamowania w dużej mierze zależy od poprzedniego zakrętu który już wcześniej został przez mnie opisany. Gdy zakręt nr 2 pokona się bardzo szybko wtedy miejscem najlepszym do zaczęcia hamowania będzie to:

[link widoczny dla zalogowanych]

Ale! Nie każdemu może się udać poprzedni zakręt, więc gdy będziemy hamować w miejscu gdzie pokazuje nam 3ci screen, możemy stracić, uwaga obliczyłem, nawet jedną sekundę! Dlatego gdy na 2gim zakręcie wypadniemy na pobocze na 3cim zakręcie, zacząć hamować proponuje tu:

[link widoczny dla zalogowanych]

I tu mała ciekawostka, w tym miejscu możemy też hamować gdy mamy kierownice i jesteśmy już wprawieni na tym zakręcie, na klawiaturze nie proponuje. Idziemy dalej. No i tu zaczynają się schody. Mniej więcej od tego miejsca...:

[link widoczny dla zalogowanych]

... trzeba zacząć skręcać. Poruszamy się po wyjeżdżonych już wcześniej śladach, hamując ciągle tylko do połowy drogi miedzy screenem powyżej i tym:

[link widoczny dla zalogowanych]

W drugiej połowie hamujemy puszczając trochę hamulec, na klawiaturze trzeba trochę po klikać, a na kierownicy puścić trochę lewy pedał. Od miejsca które przedstawia screen powyżej nie hamujemy w ogóle, tylko skręcamy, kierując się nadal tymi śladami. Przejeżdżamy tak jakieś 4m (długość samochodu) i od tego miejsca...:

[link widoczny dla zalogowanych]

... nadal skręcając, gaz do dechy! Jeśli wszystko pójdzie idealnie wylądujemy tu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety rzadko się to wam zdarzy, po dodaniu gazu może coś nie wyjść i możemy wylądować niestety tu:

[link widoczny dla zalogowanych]

A tego nie chcemy. Dlatego trzeba będzie po dodaniu gazu czasami go puścić albo i nawet przyhamować. Dobra koniec teorii czas przejść do praktyki. Życzę miłej nauki/zabawy.
Poprzebijania opon!
Razz

Jeśli są gdzieś jakieś błędy proszę napisać na PW.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[RTP]demise00
Administrator
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grabownica

PostWysłany: Wto 19:49, 30 Sty 2007    Temat postu:

hhmm moje oblicze jest pełne podziwu dla Ciebie Teliss jutro próba zobaczymy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[RTP]Tranceprogress
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz/Włodawa

PostWysłany: Wto 21:47, 30 Sty 2007    Temat postu:

hm...no niezle...eheheh...mam tylko pytanko...czemu zawsze DTM???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Teliss
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świnoujście

PostWysłany: Wto 21:53, 30 Sty 2007    Temat postu:

W seatach nie ma tego zakretu Smile. Ale wszystkimi samochodami pokonuje sie w ten sam sposob ten zakret, gdyby byla jakas roznica wielka to bym o tym wspomnial. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Racing Team Polska Strona Główna -> Nauka Jazdy (Apprenticeship Rides) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin