Forum Racing Team Polska Strona Główna Racing Team Polska
TEAM w grze TOCA RACE DRIVER 2
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Seria DTM

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Racing Team Polska Strona Główna -> Nauka Jazdy (Apprenticeship Rides)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[RTP]Tranceprogress
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz/Włodawa

PostWysłany: Śro 19:10, 10 Sty 2007    Temat postu: Seria DTM

Wiec tak...te samochody mnie wkurzaja! Tak wiec prosilbym o bardzo rzeczowe uwagi dotyczace kazdej fury z tych calych DTMow. Jak nimi pokonywac bezproblemowo zakrety? Jak je ustawiac zeby trzymaly sie drogi a nie od razu na jakims luku wywalalo je na pobocze?
Help! Hilfe! Bo jak mam uczestniczyc w jakims turnieju czy treningu to chcialbym chociaz przez pol okrazenia powalczyc a nie na samym starcie miec juz dwa zakrety w d....
Tak wiec spece! Do roboty i nauczyc takiego koltuna jak ja jezdzic na tym!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Teliss
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świnoujście

PostWysłany: Śro 19:28, 10 Sty 2007    Temat postu:

No tak te samochody są zdradliwe. Możesz pokonywać zakręt identycznie dwa razy ale na jednym będziesz miał podsterowność a na drugim nadsterowność. Podstawowym błędem ścigając się tymi samochodami jest dodawaniem gazu na zakręcie za wcześnie lub za późno. Trzeba tego się nauczyć na każdym zakręcie aby pokonywać go jak najszybciej. Trzeba tez pamiętać, że te samochody maja nie najlepsze hamulce. Aby mi się prowadziło łatwo w ustawieniach samochodu (jeżeli jest taka możliwość) zmiany dokonuje takie:
-Siła docisku: P 100 T 100
-Stabilizator poprzeczny: P 50 T 45, jeśli dalej dokucza ci nadsterowność P 55-60 T 45-40*
Z podsterownością, którą odczuwałem wcześniej, już umiem opanować ale nie po trafie wytłumaczyć jak bo robie to już chyba nieświadomie.

* Uwaga, samochód jest wtedy troche bardziej podsterowny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[RTP]Tranceprogress
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz/Włodawa

PostWysłany: Śro 22:23, 10 Sty 2007    Temat postu:

Oki doki...zobaczymy czy cos to da. A tak wogole to nie kumam czemu tyle osob preferuje te DTMy...watpie zeby sie tam dalo tak fajnie na przeciwniku "polozyc" na zakrecie jak w innych furach. No przynajmniej mi sie to nie udalo bo zawsze ladowalem z ofiara na poboczu. Swoja droga jakos mi sie nie wydaje zeby mozna bylo w tej seri tak agresywniej pojezdzic bo te wozy sa...no za delikatne i sie rozpadaja za szybko. Chociaz co ja tam wiedziec moge! Jestem stary, zgorzknialy i boje sie nadmiernej predkosci...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Racing Team Polska Strona Główna -> Nauka Jazdy (Apprenticeship Rides) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin